dijous, 13 de novembre de 2008

El Montsant clasic

El dia 13 de gener de 2008 i amb el nom de "Montsant clàssic" l'Agrupació excursionista La Picossa vam fer una excursió pel Montsant
Amb un mati fred i un sol esplèndid 43 assistents vam fer un recorregut clàssic i poc exigent que ens va permetre de contemplar esplèndides panoràmiques i recondits indrets .
Vam sortir d'Albarca, del pla d'els Hostalets, i seguint el camí dels cartoixans vam passar per l'ermita de Sant Joan del Codolar on vam esmorçar, desprès tot pujant pel grau del Montsant vam anar a la Cova Santa on uns quants van poder-hi entrar, vam passar pel Pla del Meloner i desprès de pujar a la Serra major vam assolir el cim mes alt del Montsant La Roca Corbatera, desprès vam anar cap a l'Ermita de La Mare de Deu del Montsant on vam dinar i d'aqui cap Albarca on va acabar l'excursió.
Sortim d'els Hostalets

Albarca desde el cami dels cartoixans

El cami dels cartoxians

Foto de cim a La Roca Corbatera

L'ermita de La Mare de Deu del Montsant

Mapa del recorregut

Aqui et pots descarregar el track.