dimarts, 9 de febrer de 2010

A.E. La Picossa al Montsant (Margalef - Sant Salvador )



El dia 17 de gener l'Agrupació va fer la sortida mensual programada, aquest cop vam anar al Montsant a Margalef. En total 31 assistents vam gaudir d'una excel·lent excursió que va transcorre per ancestrals camins que unien els diferents pobles del Priorat.
L'excursio comença a Margalef segueix per el camí vell de Cabacérs passa per el grau del Tormo d'Englora fins el mas del Serrador, desprès decantem cap a l'ermita de Sant Salvador i d'aqui tornem a Margalef per l'antic camí de l'ermita passant per l'espectacular cova de la roba.

Sortim de Margalef per l'antic camí de Cabacérs.








Margalef al fons.


Parada per contemplar paisatge.


Mas del Serrador.



El raco de Sant Salvador.

L'ermita desde l'area de lleure on i han focs i taules per a fer picnic.


L'ermita.

La font de Sant Salvador.

L'ermita completament adaptada a l'entor.


Foto de grup.


La curiosa campana de Sant Salvador.


La capella de l'ermita.

Seguim cami.



L'expectacular cova de la roba.



Font.



Altimetria.

Descarregar track AQUI

1 comentari:

enric ha dit...

Hola Joan!
Ahir dissabte vaig tenir el plaer de poder fer aquesta sortida i la veritat és que em va encantar. Em vaig copiar el teu track i el vaig seguir.
Salutacions!