dissabte, 30 de gener de 2010

Vandellós - Santa Marina - Mas Boquera - Vandellós







El 23 de desembre de 2009 i aprofitant la nevada dels dies anteriors vam anar a fer un excursió que ja feia temps que teneim pensada .
Es tracta de anar a Santa Marina de Pratdip sortint de Vandellós per desprès tornar per Masboquera, la veritat es que es una excursió que val la pena fer per les vistes sobre el Baix Camp i el paisatge per el que es passa sobre tot la fondalada de Santa Marina. En fi una excursió recomanable.
Sortim de Vandellós seguint el GR 192-1 que ens dura fins a Santa Marina.

Les muntanyes nevades al fons.

Deixem enrere Vandellós.

Ja comencem a trobar les primeres clapes de neu al camí.

Paisatge espectacular. punta en forma de puro.

Vista de Vandellós.



Hospitalet de l'Infant.

Serra de Llaveria amb el radar de tv3.

Les muntanyes de Tivissa.

Cada cop i ha mes neu.

La Miranda de Llaveria.

La Mola de Genesies.

Mirador de Santa Marina.



El Puig de Cabrafiga.

Baixem cap a Santa Marina i cada cop i ha mes neu.









Ermita de Santa Marina.





Aquí deixem el GR 192-1 i seguim per el GR 192 que ens dura fins Masboquera.







Arribant al coll de Presso ja tenim les primeres vistes del mar.



Hospitalet del Infant.

Al fons el Mollo Puntaire.

Masboquera.

Hospitalet.



Masboquera.

I un cop a Masboquera un PR ven arreglat ens retornara a Vandellòs.

Altimetria.

Descarregar track AQUI


2 comentaris:

enric ha dit...

Hola Banquejador!
he trobat el teu bloc buscant per la Picossa i la veritat és que m'ha agradat molt. M'agrada molt sortir a fer caminades i poc a poc m'hi estic aficionant més. M'he baixat la teva ruta per fer-la el més aviat possible.
Salutacions!!!!

enric ha dit...

Hola de nou!
voldria posar al meu bloc, l'altimetria i el mapa de la ruta. Jo tinc un enllaç al wikiloc, però m'agrada molt més tal i com ho tens tu.
Però no me'n surto de fer-ho.
Em podràs ajudar?
Gràcies!